Hetalia: Axis Powers - LiechtensteinHetalia: Axis Powers - Liechtenstein

Wednesday, 21 August 2013

DESIGN BILIK YANG CUTE :3

tik tok..tik tok..bile kira-kira balik, da xsampai sebulan nak masuk sem baru..abis sudah cuti kami..walaupun aku yang amik shortsem ni masih berperang dengan final exam.. -_- ape boleyh buat...huuu....

Btw, aku ada like 1 page ni kat FB..!SINI! Aku ingatkan kedai online..yela..nama pun perempuan kan, mesti la suka tengok baju-baju, dress-dress yang cantik2 walaupun x dapat beli :3 hihi..tapi aku xsure status sebenar page tu..tapi x rugi aku like..heee...die selalu je update decoration rumah and bilik..yang paling penting warna pink! i love it ! haha..

Dulu kecik-kecik time sekolah menegah aku slalu berangan nak jadi arkitek, design rumah..design bangunan..hmm..xtau pulak last2 aku terjebak dengan cos elektrik..haa~ :D haha..
Kat sini nak share gambar decoration bilik by Sally Fashion Online Shop yang aku suka :D hehe..peace! ;)


Scroll..scroll..scroll..hihi
cute x?
pink :D
peminat pink setia!
loike!
Dpt hostel cmni kn bgos :3
Untuk kt hostel best! :D

Kan..kan..? cute kan? hihi..alahai..berangan je cm bleyh dapat..hmmm...xpe, nnati da besar ada umah sendiri tngok la.. :D heee...semangat berkobar2..nak tngok lgi? bukak la page kat atas tdi tu..hihi..




3 comments:

  1. haha..kn..kalau la bole dpt! :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum buat blogger semua. Terima kasih untuk sokongan yang telah anda berikan dengan meninggalkan komen di entri Zam sebelum ini. Seperti yang dijanjikan, salah seorang blogger bertuah akan mendapat hadiah misteri dari Zam ;D
    Jemput ke ENTRI TERKINI! Senarai Lengkap 110 BLOGGER Yang Berpeluang Mendapat SATU HADIAH MISTERI Dari Zam! untuk menyemak penyertaan anda.
    Pemilihan BLOGGER yang BERTUAH akan dibuat dengan menggunakan RANDOM.ORG, dan akan dimaklumkan dari semasa ke semasa. Untuk memudahkan anda mengetahui keputusan terkini, anda boleh memasukkan blog Zam ke dalam bloglist di blog anda :)
    Akhir kata, thanks again, bloggers!

    ReplyDelete